Etsi yritys

Kysymyksiä ja vastauksia (FAQ)

Miten liityn jäseneksi?

Jäsenyys edellyttää vain voimassa olevaa sähköpostiosoitetta. Rekisteröidyt helposti itse. Voit myös rekisteröityä asiakaspalvelumme kautta.   

Mitä jäsenyys maksaa?

Aktiivisena jäsenenä maksat vain 15 euroa kuukaudessa (plus arvonlisävero).  Ei muita kustannuksia.

Mihin sitoudun?

Meillä ei ole liittymismaksua, ei juoksevia maksuja eikä salattuja sitoutumisaikoja. Jobspin Contact-tilisi on aktiivinen kauden, josta olet maksanut. Jos haluat sulkea tilisi, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.   

Irtisanomisaika?

Jobspinillä ei ole irtisanomisaikaa tai automaattista jatkoaikaa.    

Maksu

Maksat kaudesta, jonka haluat näkyä jobspin.fi -sivulla valitsemalla kuusi tai kaksitoista kuukautta. Maksettuasi aktiivinen kautesi jatkuu valitsemallasi ajanjaksolla.  

Maksuvaihtoehdot ovat yksinkertaiset ja turvalliset ja maksu tapahtuu yhteistyössä luotettavan Checkout Finland Oy:n kanssa. Voit maksaa kortilla (VISA/Mastercard), pankkisuorituksella tai laskulla. Tarjoamme myös osamaksumahdollisuuden.    

Mitä tapahtuu, jos en uusi jäsenyyttäni?

Jos et uusi jäsenyyttäsi ennen maksamasi kauden päättymistä, tilisi lakkaa eikä yrityksesi enää näy hakutulosten joukossa. Voit milloin tahansa kirjautua tilillesi ja uusia jäsenyytesi.   

Toimiiko Jobspin koko Suomessa?

Kyllä. Olemme verkkopohjainen yritys, jonka markkina-alueena on koko Suomi.

Jäsenedut

Jobspin Contactin jäsenenä voit käyttää yhteistyökumppaneidemme tarjoamia etuja. Hankimme aktiivisesti uusia yhteistyökumppaneita, joista on hyötyä jäsenillemme.    

Voivatko asiakkaat antaa pisteitä tai arvioita?

Asiakkaat voivat antaa pisteitä ja/tai kirjoittaa arvion yrityksestäsi. Aikaisempien asiakkaiden arviot ovat hyvä tapa esitellä yrityksen osaamista ja vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat valitsemaan juuri sinun yrityksesi.   

Missä näkyvät asiakkaiden arviot yrityksestäni?

Asiakkaiden arviot yrityksestäsi näkyvät yritysesittelyssäsi osoitteessa www.jobspin.fi.

Kuinka muutan yhteystietojani?

Yksinkertaisimmin ja nopeimmin teet sen itse kirjautumalla tilillesi ja muuttamalla tietojasi.  

Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme tietojen muuttamiseksi.

Voiko yritykselle valita useita toimialoja?

Se onnistuu hyvin, valitse vain useita toimialoja luodessasi yrityksesi. Voit valita niin monta kuin haluat.   

En löydä yritykselleni sopivaa toimialaa

Tarkista vielä; alasi on ehkä jonkun päätoimialan alatoimiala tai paikassa, josta et heti osannut katsoa. Jos toimiala puuttuu, ilmoita asiakaspalveluumme.    

Olen unohtanut salasanani, kuinka saan uuden?

Helpoin tapa saada uusi salasana on mennä kirjautumissivulle. Klikkaa Pyydä uusi salasana ja ilmoita sen jälkeen sähköpostiosoitteesi, johon saat pian uuden salasanan.   

Miten otan yhteyttä Jobspiniin?

Klikkaa tästä yhteystietosivullemme.

Koska asiakaspalvelunne palvelee?

Maanantai-torstai: 07.00 – 16.00, perjantai: 07.00 – 15.00