Sök företag

Frågor och svar (FAQ)

Hur blir jag medlem?

Det enda som krävs för att bli medlem är en giltig e-post adress. Du registrerar dig enkelt själv.
Du kan även kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig.
 

Vad kostar det att bli medlem?

Som aktiv medlem betalar du endast 15 euro per månad (moms tillkommer). Inga andra avgifter tillkommer.
 

Vad förbinder jag mig till?

Vi har ingen anslutningsavgift, inga löpande avgifter och inga dolda bindningstider. Ditt konto på Jobspin Contact är aktivt under den period du har betalat för. Vill inaktivera ditt konto kan du kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig.
 

Uppsägningstid?

På Jobspin finns ingen uppsägningstid eller automatisk förlängning. 
 

Betalning

Du betalar för den period du vill synas på jobspin.fi och avtlastiden är 12 månader. Då du betalar förlängs din aktiva period med vald tidsperiod.

Betalningsalternativen är enkla och säkra och sker i samarbete med pålitliga Checkout Finland Oy. Du kan välja mellan kort (VISA/Mastercard), direkt bankbetalning eller faktura. Vi erbjuder även möjlighet till delbetalning.
 

Vad händer om jag inte förnyar mitt medlemsskap?

Om du inte förnyat ditt medlemsskap innan perioden du betalt för gått ut, inaktiveras ditt konto och ditt företag syns inte längre bland sökresultaten. Du kan när som helst logga in på ditt konto och förnya ditt medlemsskap.
 

Är Jobspin verksamt i hela Finland?

Ja. Vi är ett webbaserat företag med hela Finland som marknad.
 

Förmåner

Som medlem i Jobspin Contact kan du ta del av förmåner via våra samarbetspartners. Vi jobbar aktivt för att hitta nya samarbetsparter som våra medlemmar har nytta av.
 

Betyg och omdöme från kunder?

Kunder kan ge betyg och/eller skriva omdöme om ditt företag. Att få omdömen från tidigare kunder är ett bra sätt att visa upp företagets kompetens och övertyga potentiella kunder att välja just ditt företag.
 

Var syns kundernas omdömen om mitt företag?

Omdömen som kunder lämnar om ditt företag syns på din företagspresentation på www.jobspin.fi.
 

Hur ändrar jag min kontaktinformation?

Det är enklast och snabbast om du gör det själv genom att logga in på ditt konto och ändra det där.
Du kan även kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig.
 

Kan man lägga in ett företag på flera kategorier?

Ja det går bra, klicka bara i flera kategoriboxar när du lägger upp ditt företag. Du kan välja hur många som helst.
 

Jag hittar ingen kategori som passar mitt företag

Titta noga igen, din bransch ligger kanske som en underkategori till en annan kategori eller på en plats som du inte först tror. Saknas någon kategori så meddela vår kundtjänst bara så försöker vi åtgärda saken.
 

Jag har glömt mitt lösenord, hur får jag ett nytt?

Det enklaste sättet att få nytt lösenord är att gå till sidan för att logga in. Där klickar du på Begär nytt lösenord. Därefter anger du din e-postadress, och inom kort skickas ditt nya lösenord dit.
 

Hur kontaktar jag Jobspin?

Klicka här för att komma till vår kontaktsida.
 

Vad har ni för öppettider i kundtjänst?

Måndag till torsdag: 07.00 – 16.00, fredag: 07.00 – 15.00